Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Γιατί δεν μπορώ να βρω ένα φυσιολογικό σπίτι;
 Μάλλον λάθος διατύπωση: γιατί δεν μπορώ να βρω μια φυσιολογική τιμή για τα σπίτια;

Για να νοικιάσεις ένα σπίτι που να χωράει 2 ανθρώπους και 1 σκύλο πρέπει να σκάσεις πάνω από 250 Ε.
Για να νοικιάσεις ένα σπίτι που να χωράει 2 ανθρώπους και 1 σκύλο και να είναι σε όροφο πρέπει να σκάσεις πάνω από 300 Ε.
Για να νοικιάσεις ένα σπίτι που να χωράει 2 ανθρώπους και 1 σκύλο, να είναι σε όροφο και να έχει παράθυρα που να μην είναι σπασμένα αλλά και να μη μπάζουν, πρέπει να δώσεις πάνω από 350 Ε.

Λες τώρα εσύ, εντάξει 2 άνθρωποι είστε, κουτσά στραβά αν δουλεύετε και οι 2 το 'χετε. Έλα μου ντε όμως που δε δουλεύουμε και οι 2.

Ναι οκ, είμαι περίεργη, δε μου αρέσει καμμία δουλειά. Αλλά να ξεκαθαρίσω ότι δε μου πάει η σερβιτόρα. Τελευταία φορά που το έκανα σκοτώθηκα με το αφεντικό. Δε μου πάει ούτε η κουζίνα είτε λάτζα είτε δεν ξέρω κι εγώ, γιατί πολύ απλά, δεν είμαι γυναίκα για την κουζίνα.

Το όνειρό μου ανέκαθεν ήταν όταν γίνω φοιτήτρια να δουλέψω σε βιβλιοπωλείο. Σε αυτό φταίει ο άνδρας της πρώην καθηγήτριάς μου που ήταν και είναι πάντα εξαιρετικός στη δουλειά του.
Είχα γνωρίσει μια κοπέλα μια φορά που δούλευε στα Blue Video και την έλεγαν Κατερίνα (νομίζω.. πάντως εγώ έτσι την έλεγα) και μιλούσαμε συνέχεια και τα είχαμε βρει. Εγώ τότε 13-14 αυτή 18-19. Οπότε λέγαμε όταν θα μεγαλώσω να με πάρουν εκεί. Κάπου στα 15 μου απέλυσαν την Κατερίνα και έμεινα εγώ χωρίς φίλη και χωρίς δουλειά. Στεναχωρήθηκα πολύ εκείνη τη μέρα για την Κατερίνα.
Σήμερα στεναχωριέμαι για τη δουλειά. Η Κατερίνα όμορφη κοπέλα ήταν, κάπου θα βρήκε δουλειά. Με τον καιρό κατάλαβα ότι παίζει και να μιλούσαμε μόνο και μόνο για να με κρατάει σαν πελάτισσα αφού δεν είχε και τρομερό πληθυσμό το video club. Αλλά να σας πω κάτι; Δεν είναι έτσι! Η Κατερίνα δεν ήταν τέτοια κοπέλα! Με συμπαθούσε πραγματικά! Νευρίασα τώρα.

Κατερίνα, αν με ακούς, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ! *Μου χρωστάς μια δουλειά...

Cause we're the masters of our own fate
We're the captains of our own souls


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου