Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017



Νομίζω βαριέμαι υπερβολικά. Δεν έχω κάτι να πω, απλά διψάω πάρα πολύ και θέλω νερό, αλλά έχω ξαπλώσει και η ενέργεια έχει αποχωρήσει από το σώμα μου εδώ και 10 λεπτά - δηλαδή τη στιγμή που σκέφτηκα να κάτσω να διαβάσω.
 Επιπλέον θέλω να γκρινιάξω που ξέμεινα από ενέργεια αλλά είναι μόνο τα σκυλιά μου εδώ, τα οποία κάποιες φορές μου φαίνεται ότι δεν πολυκαταλαβαίνουν τι λέω.. μάλλον μιλάνε σπαστά τα ελληνικά. Πιθανόν να ξέρουν μόνο τις λέξεις: κάτσε, κάτω, σιωπή, μπράβο, σ' αγαπώ, έξω και όλες τις λέξεις που συνδέονται με φαγητά. 
Επίσης εδώ και 5 λεπτά το κινητό μου με έχει ταράξει στις ειδοποιήσεις αλλά έχει χαθεί κάτω από τα σεντόνια και η πιθανότητα να το ψάξω είναι ίση με το να μου στείλει πρόσκληση η ΝΑSA για κάποιο γκαλά της.
Να ενημερώσω κάπου εδώ ότι εξακολουθώ να μην είμαι διάσημη στο Χολύγουντ και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. 
Ακόμη, αγόρασα κάτι παπούτσια και δεν μπορώ να τα περπατήσω καλά γιατί με κόβουν αλλά δεν πειράζει γιατι με ψηλώνουν και με κάνουν να νιώθω μ@%#άρα, άρα χαλάλι το αίμα που χάνω καθημερινά.
Έχω αρχίσει και τα χάνω νομίζω πρέπει οπωσδήποτε να πιω νερό.. πρέπει να σηκωθώ.. θα σηκωθώ.. μόλις τελειώσω αυτό που γράφω..
Για τι άλλο δε σας μίλησα άραγε...
Ααα, απέκτησα και 2ο σκυλάκι, σε περίπτωση που αναρωτιέστε, και τη λένε Λούνα. Είναι ακόμη ανήλικη αλλά αυτό δε φαίνεται να απασχολεί την έφηβη πλέον Κούκι, που προσπαθεί να τη βιάσει συνεχώς.


1 σχόλιο: